Logo da Base
  • English
  • Español
  • Português do Brasil
  • Entrar
Logo da Base
  • Base de Dados
  • Toda a Edubase
  • English
  • Español
  • Português do Brasil
  • Entrar
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "MAY, Thomas"

Agora exibindo 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opções de Ordenação
  • Carregando...
    Imagem de Miniatura
    Item
    Ruedas vinculantes como espacio de inclusion en el contexto universitario: la experiencia de la Universidad Estatal Amazónica, Puyo, Pastaza, Ecuador
    (2016) MAY, Rosaura Gutiérrez Valerio de; LÓPEZ, Elisa; PEREIRA, Eluzinete; CAMPAÑA, Eduardo; SORIA, Sandra; MAY, Thomas
    At the Amazon State University (UEA), in the Ecuadorian Amazon, an Integral Human Development program was started, applying the TCI methodology. As first results of the Binding Wheels (term used in the university context for ICT), the participants' appreciations are presented, which highlight that the topics discussed serve as a contribution to improve their own problems, that they feel relief and greater self-confidence, as well as greater trust and solidarity with classmates. This confirms that the sessions contribute to the creation of solidarity networks.

Logo Edubase e SBU


ISSN 1518-6385

Rua Sérgio Buarque de Holanda, 421
Cidade Universitária Zeferino Vaz
Distrito de Barão Geraldo
13083-859 - Campinas - SP - Brasil
Telefone: (19) 3521-6729

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configurações de Cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de Uso
  • Enviar uma Sugestão