Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/969
metadata.dc.type: | Artigo |
metadata.dc.creator: | PAVÃO, Andrea MELLO, Maria Lucia de Souza e FRANGELLA, Rita de Cassia Prazeres |
Title: | Leitura e escrita fora das salas de aula em uma escola de formação de professores: vivência ou experiência? |
metadata.dc.terms.title: | Leitura : Teoria & Pratica |
metadata.dc.terms.source: | Campinas 19 35 jul. |
metadata.dc.format.medium: | 59-68 |
Issue Date: | 2000 |
ISSN: | 0102-387X |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | It integrates an ongoing institutional research that seeks to analyze reading and writing in a teacher training school. We privilege, as material for analysis for this work, specifically the space outside the classrooms, in order to unveil the involvement Integra una investigación institucional en curso que busca analizar la lectura y la escritura en una escuela de formación docente. Se privilegió, como material de análisis para este trabajo, específicamente el espacio exterior a las aulas, con el fin de d Integra uma pesquisa institucional em andamento que busca analisar a leitura e a escrita numa escola de formação de professores. Privilegiamos, como material de analise para o presente trabalho, especificamente o espaço fora das salas de aula, com o intui |
Keywords: | Reading and writing Teacher training School environment Lectura y escritura Formación de profesores Entorno escolar Leitura e escrita Formação de professores Ambiente escolar |
Citation: | PAVÃO, Andrea; MELLO, Maria Lucia de Souza e; FRANGELLA, Rita de Cassia Prazeres. Leitura e escrita fora das salas de aula em uma escola de formação de professores: vivência ou experiência?. Leitura : Teoria & Pratica , Campinas, v.19, n. 35, p. 59-68, jul. 2000. Acesso: 2021-06-22 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Leitura: Teoria & Prática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.