Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/967
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: FIAD, Raquel Salek
SILVA, Lilian Lopes Martin da
Title: Diários de campo na prática de ensino: um gênero discursivo em construção
metadata.dc.terms.title: Leitura : Teoria & Pratica
metadata.dc.terms.source: Campinas
19
35
jul.
metadata.dc.format.medium: 40-47
Issue Date: 2000
ISSN: 0102-387X
metadata.dc.language: pt
Abstract: After three years of attending classes in the Licentiate Degree in Letters at Unicamp, students who enroll in this discipline, in their final year, are invited to make several changes: of place, position and oral and written expression. From students on a

Después de tres años de asistir a clases en la Licenciatura en Letras de la Unicamp, los estudiantes que se matriculen en esta disciplina, en su último año, están invitados a realizar varios cambios: de lugar, cargo y expresión oral y escrita. De estudian

Após três anos freqüentando as aulas do curso de Licenciatura em Letras da Unicamp, os alunos que se matriculam nesta disciplina, já no último ano, são convidados a várias mudanças: de lugar, de posição e de expressão oral e escrita. De alunos de um curso
Keywords: Field diaries
Diarios de campo
Diários de campo
Citation: FIAD, Raquel Salek; SILVA, Lilian Lopes Martin da. Diários de campo na prática de ensino: um gênero discursivo em construção. Leitura : Teoria & Pratica , Campinas, v.19, n. 35, p. 40-47, jul. 2000. Acesso: 2021-06-22
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:Leitura: Teoria & Prática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.