Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/939
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: CHALUH, Laura Noemi
Title: Professora e pesquisadora: um encontro na sala de aula
metadata.dc.terms.title: Pro-Posições
metadata.dc.terms.source: Campinas
20
1
jan./abr.
metadata.dc.format.medium: 225-239
Issue Date: 2009
ISSN: 1980-6248
metadata.dc.language: pt
Abstract: During the period from 2003 to 2005 I worked as a researcher in an elementary school from the Municipal Education Network of Campinas. This paper is about my contact with a teacher whose classes I attended during the school year of 2004. This choice was m

Estive inserida como pesquisadora em uma escola de Ensino Fundamental da Rede Municipal de Campinas-SP de 2003 a 2005. Opto, neste trabalho, por narrar o meu encontro em sala de aula com uma professora cujo trabalho acompanhei no ano letivo de 2004. Esta

Estive inserida como pesquisadora em uma escola de Ensino Fundamental da Rede Municipal de Campinas-SP de 2003 a 2005. Opto, neste trabalho, por narrar o meu encontro em sala de aula com uma professora cujo trabalho acompanhei no ano letivo de 2004. Esta
Keywords: Teacher education
Research
Alterity
Educación
Investigación
Alteridad
Formação
Pesquisa
Alteridade
Citation: CHALUH, Laura Noemi. Professora e pesquisadora: um encontro na sala de aula. Pro-Posições , Campinas, v.20, n. 1, p. 225-239, jan./abr. 2009. https://doi.org/10.1590/S0103-73072009000100013. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643444. Acesso: 2021-06-17
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.1590/S0103-73072009000100013
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643444
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Pro-Posições

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.