Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/939
metadata.dc.type: | Artigo |
metadata.dc.creator: | CHALUH, Laura Noemi |
Title: | Professora e pesquisadora: um encontro na sala de aula |
metadata.dc.terms.title: | Pro-Posições |
metadata.dc.terms.source: | Campinas 20 1 jan./abr. |
metadata.dc.format.medium: | 225-239 |
Issue Date: | 2009 |
ISSN: | 1980-6248 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | During the period from 2003 to 2005 I worked as a researcher in an elementary school from the Municipal Education Network of Campinas. This paper is about my contact with a teacher whose classes I attended during the school year of 2004. This choice was m Estive inserida como pesquisadora em uma escola de Ensino Fundamental da Rede Municipal de Campinas-SP de 2003 a 2005. Opto, neste trabalho, por narrar o meu encontro em sala de aula com uma professora cujo trabalho acompanhei no ano letivo de 2004. Esta Estive inserida como pesquisadora em uma escola de Ensino Fundamental da Rede Municipal de Campinas-SP de 2003 a 2005. Opto, neste trabalho, por narrar o meu encontro em sala de aula com uma professora cujo trabalho acompanhei no ano letivo de 2004. Esta |
Keywords: | Teacher education Research Alterity Educación Investigación Alteridad Formação Pesquisa Alteridade |
Citation: | CHALUH, Laura Noemi. Professora e pesquisadora: um encontro na sala de aula. Pro-Posições , Campinas, v.20, n. 1, p. 225-239, jan./abr. 2009. https://doi.org/10.1590/S0103-73072009000100013. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643444. Acesso: 2021-06-17 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.1590/S0103-73072009000100013 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643444 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Pro-Posições |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.