Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/847
metadata.dc.type: | Artigo |
metadata.dc.creator: | SOUZA, Suzani Cassani de |
Title: | Um diálogo com as histórias de leituras de futuros professores de ciências |
metadata.dc.terms.title: | Pro-Posições |
metadata.dc.terms.source: | Campinas 17 1 jan./abr. |
metadata.dc.format.medium: | 105-116 |
Issue Date: | 2006 |
ISSN: | 1980-6248 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | The work in question sought to investigate clues about the reading experiences of undergraduate students in Biological Sciences – future science teachers in elementary school – taking as a source of research the report of their memories. The attempt is to El trabajo en cuestión buscó investigar pistas sobre las experiencias lectoras de estudiantes de pregrado en Ciencias Biológicas - futuros profesores de ciencias en la escuela primaria - tomando como fuente de investigación el relato de sus memorias. El i O trabalho em questão procurou investigar pistas sobre as vivências de leituras de estudantes da licenciatura em Ciências Biológicas – futuros professores de Ciências da escola básica – tomando como fonte de pesquisa o relato de suas memórias. A tentativa |
Keywords: | Teacher formation Science education Reading Formación de profesores Enseñanza de las ciencias Lectura Formação de professores Educação em ciências Leitura |
Citation: | SOUZA, Suzani Cassani de. Um diálogo com as histórias de leituras de futuros professores de ciências. Pro-Posições , Campinas, v.17, n. 1, p. 105-116, jan./abr. 2006. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643658. Acesso: 2021-06-17 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/proposic/article/view/8643658 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Pro-Posições |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.