Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8244
metadata.dc.type: | Resenha |
metadata.dc.creator: | AVELAR, Andréa de Freitas CARVALHO, Michele Tereza Marques |
Title: | Gamification: como criar experiências de aprendizagem engajadoras: um guia completo: do conceito à prática |
metadata.dc.terms.title: | Educação on-line |
metadata.dc.terms.source: | Rio de Janeiro 16 37 8 |
metadata.dc.format.medium: | 1-4 |
Issue Date: | 2021 |
ISSN: | 1809-3760 |
metadata.dc.language: | pt |
Keywords: | Aprendizagem - Resenha |
Citation: | AVELAR, Andréa de Freitas ; CARVALHO, Michele Tereza Marques. Gamification: como criar experiências de aprendizagem engajadoras: um guia completo: do conceito à prática. Educação on-line, Rio de Janeiro, v. 16, n. 37, p. 1-4, 8. 2021. https://doi.org/10.36556/eol.v16i37.1037. Disponível em: http://educacaoonline.edu.puc-rio.br/index.php/eduonline/article/view/1037. Acesso em: 2022-11-08 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.36556/eol.v16i37.1037 |
metadata.dc.identifier.url: | http://educacaoonline.edu.puc-rio.br/index.php/eduonline/article/view/1037 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Educação On-line |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.