Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorREZENDE, Cyntia de Souza Bastos
dc.creatorVASCONCELLOS, Mônica
dc.date.accessioned2022-11-01T17:10:26Z-
dc.date.available2022-11-01T17:10:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationREZENDE, Cyntia de Souza Bastos; VASCONCELLOS, Mônica. Rememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1569-1584, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829. Acesso em: 2022-11-01
dc.identifier.issn1982-5587
dc.identifier.urihttp://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8225-
dc.description.abstractEste trabalho tem por objetivo analisar narrativas de licenciandos acerca das contribuições do Grupo PET Conexões de Saberes da Universidade Federal Fluminense (UFF) para a formação e a produção de saberes profissionais dos envolvidos.pt_BR
dc.description.abstractThis work aims at analyzing narratives produced by undergraduate students in teacher training programs about the contributions of the PET Group “Connections and Knowledge” in the formation and production of knowledge of the professionals engaged.en_US
dc.description.abstractEste trabajo tiene como objetivo analizar narrativas de pregrado sobre las contribuciones del Grupo PET Conexiones de conocimientos de la Universidad Federal Fluminense (UFF) para la formación y producción de conocimientos profesionales de los involucrados.es_ES
dc.format.medium1569-1584
dc.languageptpt_BR
dc.subjectFormação inicialpt_BR
dc.subjectPrograma de Educação Tutorialpt_BR
dc.subjectSaberes docentespt_BR
dc.subjectProfissão docentept_BR
dc.subjectInitial formationen_US
dc.subjectProgram of educational tutoringen_US
dc.subjectTeaching knowledgeen_US
dc.subjectTeaching careeren_US
dc.subjectFormación iniciales_ES
dc.subjectPrograma de Educación Tutoriales_ES
dc.subjectConocimientos docenteses_ES
dc.subjectProfesión docentees_ES
dc.subject.classificationNível teórico
dc.titleRememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense
dc.typeArtigos
dc.terms.sourceAraraquara
dc.terms.source15
dc.terms.sourcen.esp. 2
dc.terms.sourceago.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829
dc.creator.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1719-6145
dc.creator.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2938-2121
dc.identifier.urlhttps://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829
dc.terms.titleRevista Ibero-Americana de Estudos em Educação
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.