Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | REZENDE, Cyntia de Souza Bastos | |
dc.creator | VASCONCELLOS, Mônica | |
dc.date.accessioned | 2022-11-01T17:10:26Z | - |
dc.date.available | 2022-11-01T17:10:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | REZENDE, Cyntia de Souza Bastos; VASCONCELLOS, Mônica. Rememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1569-1584, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829. Acesso em: 2022-11-01 | |
dc.identifier.issn | 1982-5587 | |
dc.identifier.uri | http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8225 | - |
dc.description.abstract | Este trabalho tem por objetivo analisar narrativas de licenciandos acerca das contribuições do Grupo PET Conexões de Saberes da Universidade Federal Fluminense (UFF) para a formação e a produção de saberes profissionais dos envolvidos. | pt_BR |
dc.description.abstract | This work aims at analyzing narratives produced by undergraduate students in teacher training programs about the contributions of the PET Group “Connections and Knowledge” in the formation and production of knowledge of the professionals engaged. | en_US |
dc.description.abstract | Este trabajo tiene como objetivo analizar narrativas de pregrado sobre las contribuciones del Grupo PET Conexiones de conocimientos de la Universidad Federal Fluminense (UFF) para la formación y producción de conocimientos profesionales de los involucrados. | es_ES |
dc.format.medium | 1569-1584 | |
dc.language | pt | pt_BR |
dc.subject | Formação inicial | pt_BR |
dc.subject | Programa de Educação Tutorial | pt_BR |
dc.subject | Saberes docentes | pt_BR |
dc.subject | Profissão docente | pt_BR |
dc.subject | Initial formation | en_US |
dc.subject | Program of educational tutoring | en_US |
dc.subject | Teaching knowledge | en_US |
dc.subject | Teaching career | en_US |
dc.subject | Formación inicial | es_ES |
dc.subject | Programa de Educación Tutorial | es_ES |
dc.subject | Conocimientos docentes | es_ES |
dc.subject | Profesión docente | es_ES |
dc.subject.classification | Nível teórico | |
dc.title | Rememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense | |
dc.type | Artigos | |
dc.terms.source | Araraquara | |
dc.terms.source | 15 | |
dc.terms.source | n.esp. 2 | |
dc.terms.source | ago. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829 | |
dc.creator.orcid | https://orcid.org/0000-0003-1719-6145 | |
dc.creator.orcid | https://orcid.org/0000-0003-2938-2121 | |
dc.identifier.url | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829 | |
dc.terms.title | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação | |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.