Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8225
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: REZENDE, Cyntia de Souza Bastos
VASCONCELLOS, Mônica
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0003-1719-6145
https://orcid.org/0000-0003-2938-2121
Title: Rememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
15
n.esp. 2
ago.
metadata.dc.format.medium: 1569-1584
Issue Date: 2020
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: Este trabalho tem por objetivo analisar narrativas de licenciandos acerca das contribuições do Grupo PET Conexões de Saberes da Universidade Federal Fluminense (UFF) para a formação e a produção de saberes profissionais dos envolvidos.

This work aims at analyzing narratives produced by undergraduate students in teacher training programs about the contributions of the PET Group “Connections and Knowledge” in the formation and production of knowledge of the professionals engaged.

Este trabajo tiene como objetivo analizar narrativas de pregrado sobre las contribuciones del Grupo PET Conexiones de conocimientos de la Universidad Federal Fluminense (UFF) para la formación y producción de conocimientos profesionales de los involucrados.
Keywords: Formação inicial
Programa de Educação Tutorial
Saberes docentes
Profissão docente
Initial formation
Program of educational tutoring
Teaching knowledge
Teaching career
Formación inicial
Programa de Educación Tutorial
Conocimientos docentes
Profesión docente
Citation: REZENDE, Cyntia de Souza Bastos; VASCONCELLOS, Mônica. Rememorar é transcender: um diálogo com licenciandos do grupo PET conexões de saberes da Universidade Federal Fluminense. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1569-1584, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829. Acesso em: 2022-11-01
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13829
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13829
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.