Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8221
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | SILVA, Angelica da Fontoura Garcia ALENCAR, Edvonete Souza de PRADO, Maria Elisabette Brisola Brito |
metadata.dc.creator.orcid: | http://orcid.org/0000-0002-2435-9240 http://orcid.org/0000-0002-5813-8702 http://orcid.org/0000-0002-8595-4203 |
Title: | Docência nos cursos de formação de professores que ensinam matemática: o que as pesquisas revelam? |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 15 n.esp. 2 ago. |
metadata.dc.format.medium: | 1501-1522 |
Issue Date: | 2020 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Este artigo tem como objetivo analisar os resultados encontrados em pesquisas brasileiras sobre cursos de formação de professores no período de 2014-2018. This article aims to analyze the results found in brazilian research teacher training courses in the period 2014-2018. Este artículo tiene como objetivo analizar los resultados encontrados en los cursos de formación de docentes de investigación brasileños en el período 2014-2018. |
Keywords: | Docência Licenciatura em matemática Licenciatura em pedagogia Teaching Mathematics degree Pedagogy degree Enseñanza Licenciatura en matemáticas Licenciada en pedagogía |
Citation: | SILVA, Angelica da Fontoura Garcia; ALENCAR, Edvonete Souza de; PRADO, Maria Elisabette Brisola Brito. Docência nos cursos de formação de professores que ensinam matemática: o que as pesquisas revelam?. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1501-1522, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13824. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13824. Acesso em: 2022-11-01 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13824 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13824 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.