Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8220
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | DAMÁZIO, Mirlene Ferreira Maced | |
dc.creator | SOUZA, Sandra Regina de Oliveira de | |
dc.date.accessioned | 2022-11-01T17:10:25Z | - |
dc.date.available | 2022-11-01T17:10:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | DAMÁZIO, Mirlene Ferreira Maced; SOUZA, Sandra Regina de Oliveira de. “Chão da sala de aula” no ensino superior: metodologia dos professores. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1482-1500, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13801. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13801. Acesso em: 2022-11-01 | |
dc.identifier.issn | 1982-5587 | |
dc.identifier.uri | http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8220 | - |
dc.description.abstract | As propostas de formação de professores na atualidade não estão atingindo os objetivos educacionais e seus resultados são questionados ao se avaliarem as práxis empreendidas pelos professores no cotidiano do ensino superior. | pt_BR |
dc.description.abstract | Proposals for teacher training today are not reaching educational objectives and their results are questioned when evaluating the praxis undertaken by teachers in everyday higher education. | en_US |
dc.description.abstract | Las propuestas para la formación de docentes hoy en día no alcanzan los objetivos educativos y sus resultados se cuestionan al evaluar la praxis emprendida por los docentes en la educación superior diaria. | es_ES |
dc.format.medium | 1482-1500 | |
dc.language | pt | pt_BR |
dc.subject | Diferenças | pt_BR |
dc.subject | Metodologia de ensino | pt_BR |
dc.subject | Professores | pt_BR |
dc.subject | Differences | en_US |
dc.subject | Teaching methodology | en_US |
dc.subject | Teachers | en_US |
dc.subject | Diferencias | es_ES |
dc.subject | Metodología de la enseñanza | es_ES |
dc.subject | Maestros | es_ES |
dc.subject.classification | Nível teórico | |
dc.title | “Chão da sala de aula” no ensino superior: metodologia dos professores | |
dc.type | Artigos | |
dc.terms.source | Araraquara | |
dc.terms.source | 15 | |
dc.terms.source | n.esp. 2 | |
dc.terms.source | ago. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13801 | |
dc.creator.orcid | http://orcid.org/0000-0001-7449-2261 | |
dc.creator.orcid | http://orcid.org/0000-0002-7889-9330 | |
dc.identifier.url | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13801 | |
dc.terms.title | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação | |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.