Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8220
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | DAMÁZIO, Mirlene Ferreira Maced SOUZA, Sandra Regina de Oliveira de |
metadata.dc.creator.orcid: | http://orcid.org/0000-0001-7449-2261 http://orcid.org/0000-0002-7889-9330 |
Title: | “Chão da sala de aula” no ensino superior: metodologia dos professores |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 15 n.esp. 2 ago. |
metadata.dc.format.medium: | 1482-1500 |
Issue Date: | 2020 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | As propostas de formação de professores na atualidade não estão atingindo os objetivos educacionais e seus resultados são questionados ao se avaliarem as práxis empreendidas pelos professores no cotidiano do ensino superior. Proposals for teacher training today are not reaching educational objectives and their results are questioned when evaluating the praxis undertaken by teachers in everyday higher education. Las propuestas para la formación de docentes hoy en día no alcanzan los objetivos educativos y sus resultados se cuestionan al evaluar la praxis emprendida por los docentes en la educación superior diaria. |
Keywords: | Diferenças Metodologia de ensino Professores Differences Teaching methodology Teachers Diferencias Metodología de la enseñanza Maestros |
Citation: | DAMÁZIO, Mirlene Ferreira Maced; SOUZA, Sandra Regina de Oliveira de. “Chão da sala de aula” no ensino superior: metodologia dos professores. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 2, p. 1482-1500, ago. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13801. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13801. Acesso em: 2022-11-01 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp2.13801 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13801 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.