Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMORÉS, Andréia
dc.date.accessioned2022-11-01T17:10:25Z-
dc.date.available2022-11-01T17:10:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationMORÉS, Andréia. Educação superior e formação de professores: inovações e desafios. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. 3, p. 1408-1421, jul/set. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15i3.13084. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13084. Acesso em: 2022-11-01
dc.identifier.issn1982-5587
dc.identifier.urihttp://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8214-
dc.description.abstractEste artigo contempla algumas reflexões sobre educação superior e formação de professores, realizadas em uma pesquisa vinculada ao Observatório de Educação. Foram investigadas as inovações presentes nos Cursos de Pedagogia de uma universidade comunitária do Rio Grande do Sul.pt_BR
dc.description.abstractThis article considers a few thoughts about higher education and teachers` training carried out in a research connected with the Education Observatory. The investigations focused on the innovations present in on-line and distance learning Pedagogy Courses of a community university from Rio Grande do Sul.en_US
dc.description.abstractEn este artículo se contemplan algunas reflexiones acerca de la educación superior y la formación de docentes, según fueron realizadas en una investigación relacionada al Observatorio de Educación. Se investigaron las innovaciones presentes en los Cursos de Pedagogía presenciales y a distancia de una universidad comunitaria del estado brasileño de Rio Grande do Sul.es_ES
dc.format.medium1408-1421
dc.languageptpt_BR
dc.subjectEducação superiorpt_BR
dc.subjectCurso de pedagogiapt_BR
dc.subjectInovaçãopt_BR
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjectPedagogy programen_US
dc.subjectInnovationen_US
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectCurso de pedagogíaes_ES
dc.subjectInnovaciónes_ES
dc.subject.classificationNível teórico
dc.titleEducação superior e formação de professores: inovações e desafios
dc.typeArtigos
dc.terms.sourceAraraquara
dc.terms.source15
dc.terms.source3
dc.terms.sourcejul./set.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21723/riaee.v15i3.13084
dc.creator.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-6982-0803
dc.identifier.urlhttps://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13084
dc.terms.titleRevista Ibero-Americana de Estudos em Educação
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.