Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8214
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | MORÉS, Andréia | |
dc.date.accessioned | 2022-11-01T17:10:25Z | - |
dc.date.available | 2022-11-01T17:10:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | MORÉS, Andréia. Educação superior e formação de professores: inovações e desafios. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. 3, p. 1408-1421, jul/set. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15i3.13084. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13084. Acesso em: 2022-11-01 | |
dc.identifier.issn | 1982-5587 | |
dc.identifier.uri | http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8214 | - |
dc.description.abstract | Este artigo contempla algumas reflexões sobre educação superior e formação de professores, realizadas em uma pesquisa vinculada ao Observatório de Educação. Foram investigadas as inovações presentes nos Cursos de Pedagogia de uma universidade comunitária do Rio Grande do Sul. | pt_BR |
dc.description.abstract | This article considers a few thoughts about higher education and teachers` training carried out in a research connected with the Education Observatory. The investigations focused on the innovations present in on-line and distance learning Pedagogy Courses of a community university from Rio Grande do Sul. | en_US |
dc.description.abstract | En este artículo se contemplan algunas reflexiones acerca de la educación superior y la formación de docentes, según fueron realizadas en una investigación relacionada al Observatorio de Educación. Se investigaron las innovaciones presentes en los Cursos de Pedagogía presenciales y a distancia de una universidad comunitaria del estado brasileño de Rio Grande do Sul. | es_ES |
dc.format.medium | 1408-1421 | |
dc.language | pt | pt_BR |
dc.subject | Educação superior | pt_BR |
dc.subject | Curso de pedagogia | pt_BR |
dc.subject | Inovação | pt_BR |
dc.subject | Higher education | en_US |
dc.subject | Pedagogy program | en_US |
dc.subject | Innovation | en_US |
dc.subject | Educación superior | es_ES |
dc.subject | Curso de pedagogía | es_ES |
dc.subject | Innovación | es_ES |
dc.subject.classification | Nível teórico | |
dc.title | Educação superior e formação de professores: inovações e desafios | |
dc.type | Artigos | |
dc.terms.source | Araraquara | |
dc.terms.source | 15 | |
dc.terms.source | 3 | |
dc.terms.source | jul./set. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21723/riaee.v15i3.13084 | |
dc.creator.orcid | http://orcid.org/0000-0002-6982-0803 | |
dc.identifier.url | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13084 | |
dc.terms.title | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação | |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.