Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8187
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | COSTA, Vanderlei Balbino da NAVES, Renata Magalhães |
metadata.dc.creator.orcid: | https://orcid.org/0000-0002-1330-747X http://orcid.org/0000-0002-7423-1309 |
Title: | A implementação da lei de cotas 13.409/2016 para as pessoas com deficiência na universidade |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 15 n.esp. 1 maio |
metadata.dc.format.medium: | 966-982 |
Issue Date: | 2020 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | O estudo resultou da investigação dos alunos com deficiência em 2019 que fizeram opção de matrícula pelas cotas via SISU. The study resulted from the investigation of students with disabilities in 2019 who made the option of enrollment through quotas via SISU. El estudio resultó de la investigación de los alumnos con discapacidad en 2019 que hicieron la opción de matrícula por las cuotas vía SISU. |
Keywords: | Ensino superior Lei de cotas Alunos com deficiência Higher education Quota law Students with disabilities Enseñanza superior Ley de cuotas Alumnos con discapacidad |
Citation: | COSTA, Vanderlei Balbino da; NAVES, Renata Magalhães. A implementação da lei de cotas 13.409/2016 para as pessoas com deficiência na universidade. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 1, p. 966-982, maio. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp.1.13511. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13511. Acesso em: 2022-11-01 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp.1.13511 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13511 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.