Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorPALMEROS Y AVILA, Guadalupe
dc.creatorAQUINO ZÚÑIGA, Silvia Patricia
dc.creatorGARCÍA MARTÍNEZ, Verónica
dc.date.accessioned2022-11-01T17:10:14Z-
dc.date.available2022-11-01T17:10:14Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPALMEROS Y AVILA, Guadalupe; AQUINO ZÚÑIGA, Silvia Patricia; GARCÍA MARTÍNEZ, Verónica. O Observatório Institucional como estratégia para contribuir para a equidade na Educação Superior. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 4, p. 2587-2599, dez. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp4.14507. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/14507. Acesso em: 2022-11-01
dc.identifier.issn1982-5587
dc.identifier.urihttp://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8104-
dc.description.abstractA proposta de um Observatório da Equidade Institucional na Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), no México, é um produto do projeto de pesquisa Observatório Regional da Qualidade da Equidade na Educação Superior (ORACLE), patrocinado pela União Europeia para através do programa Erasmus +.pt_BR
dc.description.abstractThe proposal for an Institutional Observatory of Equity at the Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), in Mexico, is the product of the research project Regional Observatory for the Quality of Equity in Higher Education (ORACLE), sponsored by the European Union through the Erasmus+ programme.en_US
dc.description.abstractLa propuesta de un Observatorio Institucional de Equidad en la Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), en México, es producto del proyecto de investigación Observatorio Regional para la Calidad de la Equidad en la Educación Superior (ORACLE), auspiciado por la Unión Europea a través del programa Erasmus+.es_ES
dc.format.medium2587-2599
dc.languageeses_ES
dc.subjectObservatóriopt_BR
dc.subjectEquidadept_BR
dc.subjectEducação superiorpt_BR
dc.subjectObservatoryen_US
dc.subjectEquityen_US
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjectObservatorioes_ES
dc.subjectEquidades_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subject.classificationNível metodológico
dc.titleO Observatório Institucional como estratégia para contribuir para a equidade na Educação Superior
dc.typeArtigos
dc.terms.sourceAraraquara
dc.terms.source15
dc.terms.sourcen.esp. 4
dc.terms.sourcedez.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp4.14507
dc.creator.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-5202-5427
dc.creator.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-7223-8582
dc.creator.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-5299-3540
dc.identifier.urlhttps://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/14507
dc.terms.titleRevista Ibero-Americana de Estudos em Educação
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.