Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/8104
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: PALMEROS Y AVILA, Guadalupe
AQUINO ZÚÑIGA, Silvia Patricia
GARCÍA MARTÍNEZ, Verónica
metadata.dc.creator.orcid: http://orcid.org/0000-0001-5202-5427
http://orcid.org/0000-0002-7223-8582
http://orcid.org/0000-0001-5299-3540
Title: O Observatório Institucional como estratégia para contribuir para a equidade na Educação Superior
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
15
n.esp. 4
dez.
metadata.dc.format.medium: 2587-2599
Issue Date: 2020
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: es
Abstract: A proposta de um Observatório da Equidade Institucional na Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), no México, é um produto do projeto de pesquisa Observatório Regional da Qualidade da Equidade na Educação Superior (ORACLE), patrocinado pela União Europeia para através do programa Erasmus +.

The proposal for an Institutional Observatory of Equity at the Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), in Mexico, is the product of the research project Regional Observatory for the Quality of Equity in Higher Education (ORACLE), sponsored by the European Union through the Erasmus+ programme.

La propuesta de un Observatorio Institucional de Equidad en la Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (UJAT), en México, es producto del proyecto de investigación Observatorio Regional para la Calidad de la Equidad en la Educación Superior (ORACLE), auspiciado por la Unión Europea a través del programa Erasmus+.
Keywords: Observatório
Equidade
Educação superior
Observatory
Equity
Higher education
Observatorio
Equidad
Educación superior
Citation: PALMEROS Y AVILA, Guadalupe; AQUINO ZÚÑIGA, Silvia Patricia; GARCÍA MARTÍNEZ, Verónica. O Observatório Institucional como estratégia para contribuir para a equidade na Educação Superior. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 15, n. n.esp. 4, p. 2587-2599, dez. 2020. https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp4.14507. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/14507. Acesso em: 2022-11-01
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v15iesp4.14507
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/14507
metadata.dc.subject.classification: Nível metodológico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.