Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7940
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | FORTUNATO, Ivan |
metadata.dc.creator.orcid: | https://orcid.org/0000-0002-1870-7528 |
Title: | Epistemologia da formação docente: o que se pode aprender com o empirismo de Freinet |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 13 n.esp. 3 dez. |
metadata.dc.format.medium: | 1995-2007 |
Issue Date: | 2018 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | This essay deals with the epistemology of teacher education based on the educational work carried out by Célestin Freinet. This essay deals with the epistemology of teacher education based on the educational work carried out by Célestin Freinet. Este ensayo trata de la epistemología de la formación de profesores a partir del trabajo educativo realizado por Célestin Freinet. |
Keywords: | Formação de professores Método Prática docente Teacher training Method Teaching practice Formación de profesores Método Práctica docente |
Citation: | FORTUNATO, Ivan. Epistemologia da formação docente: o que se pode aprender com o empirismo de Freinet. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 13, n. n.esp. 3, p. 1995-2007, dez. 2018. https://doi.org/10.21723/riaee.unesp.v13.iesp3.dez.2018.11904. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11904. Acesso em: 2022-10-14 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.unesp.v13.iesp3.dez.2018.11904 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11904 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.