Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7940
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: FORTUNATO, Ivan
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0002-1870-7528
Title: Epistemologia da formação docente: o que se pode aprender com o empirismo de Freinet
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
13
n.esp. 3
dez.
metadata.dc.format.medium: 1995-2007
Issue Date: 2018
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: This essay deals with the epistemology of teacher education based on the educational work carried out by Célestin Freinet.

This essay deals with the epistemology of teacher education based on the educational work carried out by Célestin Freinet.

Este ensayo trata de la epistemología de la formación de profesores a partir del trabajo educativo realizado por Célestin Freinet.
Keywords: Formação de professores
Método
Prática docente
Teacher training
Method
Teaching practice
Formación de profesores
Método
Práctica docente
Citation: FORTUNATO, Ivan. Epistemologia da formação docente: o que se pode aprender com o empirismo de Freinet. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 13, n. n.esp. 3, p. 1995-2007, dez. 2018. https://doi.org/10.21723/riaee.unesp.v13.iesp3.dez.2018.11904. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11904. Acesso em: 2022-10-14
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.unesp.v13.iesp3.dez.2018.11904
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11904
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.