Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7815
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | DAL MAGRO, Cristian Baú | |
dc.creator | MANFROI, Leossânia | |
dc.creator | RAUSCH, Rita Buzzi | |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T19:32:48Z | - |
dc.date.available | 2022-10-13T19:32:48Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | DAL MAGRO, Cristian Baú; MANFROI, Leossânia; RAUSCH, Rita Buzzi. Saberes docentes na compreensão de contadores professores. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 11, n. 1, p. 258-282, jan/mar. 2016. https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166. Acesso em: 2022-10-13 | |
dc.identifier.issn | 1982-5587 | |
dc.identifier.uri | http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7815 | - |
dc.description.abstract | O objetivo central do estudo foi analisar a compreensão de contadores professores sobre os saberes docentes que contribuem ao processo ensino-aprendizagem. | pt_BR |
dc.description.abstract | The central objective of the study was to analyze the understanding of teacher’s counters on the knowledge teachers who contribute to the process of teaching and learning. | en_US |
dc.description.abstract | El objetivo central del estudio fue analizar la comprensión de los profesores contables sobre los conocimientos pedagógicos que contribuyen al proceso de enseñanza-aprendizaje. | es_ES |
dc.format.medium | 258-282 | |
dc.language | pt | pt_BR |
dc.subject | Saberes docentes | pt_BR |
dc.subject | Contador professor | pt_BR |
dc.subject | Processo ensino-aprendizagem | pt_BR |
dc.subject | Knowledge teachers | en_US |
dc.subject | Counter teacher | en_US |
dc.subject | Teaching-learning process | en_US |
dc.subject | Conocimientos pedagógicos | es_ES |
dc.subject | Contador de profesores | es_ES |
dc.subject | Proceso de enseñanza-aprendizaje | es_ES |
dc.subject.classification | Nível técnico | |
dc.title | Saberes docentes na compreensão de contadores professores | |
dc.type | Artigos | |
dc.terms.source | Araraquara | |
dc.terms.source | 11 | |
dc.terms.source | 1 | |
dc.terms.source | jan./mar. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258 | |
dc.identifier.url | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166 | |
dc.terms.title | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação | |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.