Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7815
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | DAL MAGRO, Cristian Baú MANFROI, Leossânia RAUSCH, Rita Buzzi |
Title: | Saberes docentes na compreensão de contadores professores |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 11 1 jan./mar. |
metadata.dc.format.medium: | 258-282 |
Issue Date: | 2016 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | O objetivo central do estudo foi analisar a compreensão de contadores professores sobre os saberes docentes que contribuem ao processo ensino-aprendizagem. The central objective of the study was to analyze the understanding of teacher’s counters on the knowledge teachers who contribute to the process of teaching and learning. El objetivo central del estudio fue analizar la comprensión de los profesores contables sobre los conocimientos pedagógicos que contribuyen al proceso de enseñanza-aprendizaje. |
Keywords: | Saberes docentes Contador professor Processo ensino-aprendizagem Knowledge teachers Counter teacher Teaching-learning process Conocimientos pedagógicos Contador de profesores Proceso de enseñanza-aprendizaje |
Citation: | DAL MAGRO, Cristian Baú; MANFROI, Leossânia; RAUSCH, Rita Buzzi. Saberes docentes na compreensão de contadores professores. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 11, n. 1, p. 258-282, jan/mar. 2016. https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166. Acesso em: 2022-10-13 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.