Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7815
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: DAL MAGRO, Cristian Baú
MANFROI, Leossânia
RAUSCH, Rita Buzzi
Title: Saberes docentes na compreensão de contadores professores
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
11
1
jan./mar.
metadata.dc.format.medium: 258-282
Issue Date: 2016
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: O objetivo central do estudo foi analisar a compreensão de contadores professores sobre os saberes docentes que contribuem ao processo ensino-aprendizagem.

The central objective of the study was to analyze the understanding of teacher’s counters on the knowledge teachers who contribute to the process of teaching and learning.

El objetivo central del estudio fue analizar la comprensión de los profesores contables sobre los conocimientos pedagógicos que contribuyen al proceso de enseñanza-aprendizaje.
Keywords: Saberes docentes
Contador professor
Processo ensino-aprendizagem
Knowledge teachers
Counter teacher
Teaching-learning process
Conocimientos pedagógicos
Contador de profesores
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Citation: DAL MAGRO, Cristian Baú; MANFROI, Leossânia; RAUSCH, Rita Buzzi. Saberes docentes na compreensão de contadores professores. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 11, n. 1, p. 258-282, jan/mar. 2016. https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166. Acesso em: 2022-10-13
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.2016.v11.n1.p258
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/7166
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.