Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7165
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: SANTOS, Adelcio Machado dos
SILVA, Everaldo da
ACOSTA, Alexandre Carvalho
BORGHETTI, Liz Barbara
Title: Ensino e aprendizagem na visão do estudante
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
12
4
out./dez.
metadata.dc.format.medium: 2193-2209
Issue Date: 2017
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: Muitos autores têm se debruçado sobre o tema ensino e aprendizagem, no entanto, poucos são os que deram vozes aos estudantes, protagonistas principais dessa relação.

Many authors have focused on the subject of teaching and learning, however, few are those who gave voice to students, the main protagonists of this relationship.

Muchos autores han estado trabajando en el tema de la enseñanza y el aprendizaje, sin embargo, son pocos los que han dado voz a los estudiantes, los principales protagonistas de esta relación.
Keywords: Educação
Ensino
Aprendizagem
Education
Teaching
Learning
La educación
Educación
El aprendizaje
Citation: SANTOS, Adelcio Machado dos; SILVA, Everaldo da; ACOSTA, Alexandre Carvalho; BORGHETTI, Liz Barbara. Ensino e aprendizagem na visão do estudante. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 12, n. 4, p. 2193-2209, out/dez. 2017. https://doi.org/10.21723/riaee.v12.n4.out./dez.2017.9211. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/9211. Acesso em: 2022-09-29
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v12.n4.out./dez.2017.9211
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/9211
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.