Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/7130
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | FELICIO, Natália Costa de CAMPOS, Juliane Aparecida de Paula Perez |
Title: | A inclusão escolar no contexto do ensino médio: análise das produções em periódico científico |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 12 3 jul./set. |
metadata.dc.format.medium: | 1710-1720 |
Issue Date: | 2017 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Considerando a inclusão escolar dos alunos público-alvo da Educação Especial no Ensino Médio, o presente estudo caracterizou-se como pesquisa de revisão sistemática, o qual analisou os trabalhos publicados na Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, entre os anos de 2006 a 2015. Considering the inclusion of Special Education students in High School, this study was characterized as a systematic review, which analyzed the studies published in the Ibero-American Journal of Studies in Education, between the years 2006 to 2015. Considerando la inclusión escolar de los alumnos de la Educación Especial en la Enseñanza Secundaria, el presente estudio se caracterizó por ser una revisión sistemática que analiza los trabajos publicados en la Revista Iberoamericana de Estudios en Educación, entre los años 2006 a 2015. |
Keywords: | Educação especial Ensino médio Inclusão escolar Alunos público-alvo da educação especial Special education High school Inclusion Special education students Educación especial Enseñanza secondária Inclusión escolar Alumnos de la educación especial |
Citation: | FELICIO, Natália Costa de; CAMPOS, Juliane Aparecida de Paula Perez. A inclusão escolar no contexto do ensino médio: análise das produções em periódico científico. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 12, n. 3, p. 1710-1720, jul/set. 2017. https://doi.org/10.21723/riaee.v12.n.3.2017.8516. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/8516. Acesso em: 2022-09-29 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v12.n.3.2017.8516 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/8516 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.