Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/566
metadata.dc.type: | Artigo |
metadata.dc.creator: | CAMPOS, Gilda Helena Bernardino de |
Title: | Alteridade como princípio para a formação de professores |
metadata.dc.terms.title: | ETD - Educação Tematica Digital |
metadata.dc.terms.source: | Campinas, SP 10 2 jan./jun. |
metadata.dc.format.medium: | 271-290 |
Issue Date: | 2009 |
ISSN: | 1676-2592 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | This article presents the principles, the pedagogical basis and the structure of the specialization course - postgraduate/ lato sensu/ - of Technologies in Education offered in its first version for 1.400 teachers from municipal and estate levels of Brazi O artigo apresenta os pressupostos, a fundamentação pedagógica e a estrutura do curso de especialização- pós-graduação lato sensu - em Tecnologias em Educação oferecido em sua primeira versão para 1 400 professores da rede estadual e municipal do país. O |
Keywords: | Technology in education Pedagogical structures Tteachers development Tecnologias em educação Estruturas pedagógicas Formação de professores |
Citation: | CAMPOS, Gilda Helena Bernardino de. Alteridade como princípio para a formação de professores. ETD - Educação Tematica Digital , Campinas, SP, v.10, n. 2, p. 271-290, jan./jun. 2009. https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.989. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/989. Acesso: 2021-05-25 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.989 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/989 |
Appears in Collections: | ETD – Educação Temática Digital |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.