Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/566
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: CAMPOS, Gilda Helena Bernardino de
Title: Alteridade como princípio para a formação de professores
metadata.dc.terms.title: ETD - Educação Tematica Digital
metadata.dc.terms.source: Campinas, SP
10
2
jan./jun.
metadata.dc.format.medium: 271-290
Issue Date: 2009
ISSN: 1676-2592
metadata.dc.language: pt
Abstract: This article presents the principles, the pedagogical basis and the structure of the specialization course - postgraduate/ lato sensu/ - of Technologies in Education offered in its first version for 1.400 teachers from municipal and estate levels of Brazi

O artigo apresenta os pressupostos, a fundamentação pedagógica e a estrutura do curso de especialização- pós-graduação lato sensu - em Tecnologias em Educação oferecido em sua primeira versão para 1 400 professores da rede estadual e municipal do país. O
Keywords: Technology in education
Pedagogical structures
Tteachers development
Tecnologias em educação
Estruturas pedagógicas
Formação de professores
Citation: CAMPOS, Gilda Helena Bernardino de. Alteridade como princípio para a formação de professores. ETD - Educação Tematica Digital , Campinas, SP, v.10, n. 2, p. 271-290, jan./jun. 2009. https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.989. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/989. Acesso: 2021-05-25
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.989
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/989
Appears in Collections:ETD – Educação Temática Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.