Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/554
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: MORAN, José Manuel
Title: Modelos e avaliação do ensino superior a distância no Brasil
metadata.dc.terms.title: ETD - Educação Tematica Digital
metadata.dc.terms.source: Campinas, SP
10
2
jan./jun.
metadata.dc.format.medium: 54-70
Issue Date: 2009
ISSN: 1676-2592
metadata.dc.language: pt
Abstract: Brazil is in a consolidation phase of distance education in all sectors and levels of education. After a phase of experimentation, where there was an intense learning and searching for more appropriate models for each institution, we are in a phase of mat

O Brasil se encontra em uma fase de consolidação da educação a distância em todos os setores e níveis de ensino. Depois de uma fase de experimentação, onde houve uma aprendizagem intensa e busca de modelos mais adequados para cada instituição, nos encontr
Keywords: Distance education
Higher education
Class satellite
Online education
Bimodal education
Educação a distância
Ensino superior
Teleaula
Educação online
Semi-presencial
Citation: MORAN, José Manuel. Modelos e avaliação do ensino superior a distância no Brasil. ETD - Educação Tematica Digital , Campinas, SP, v.10, n. 2, p. 54-70, jan./jun. 2009. https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.977. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/977. Acesso: 2021-05-25
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.20396/etd.v10i2.977
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/977
Appears in Collections:ETD – Educação Temática Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.