Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/5063
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: FRICK, Loriane Trombini
MENI, Maria Suzana De Stefano
TOGNETTA, Luciene Regina Paulino
DEL BARRIO, Cristina Del Barrio
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0002-4151-4329
https://orcid.org/0000-0003-0752-2760
http://orcid.org/0000-0003-0929-4925
http://orcid.org/0000-0002-7829-2109
Title: Estratégias antibullying para o ambiente escolar
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
14
3
jul./set.
metadata.dc.format.medium: 1152-1181
Issue Date: 2019
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: Esta pesquisa visa analisar estratégias antibullying, no ambiente escolar, propostas por pesquisadores brasileiros e espanhóis.

This research aims to analyze the anti-bullying strategies, in the school environment, proposed by Brazilian and Spanish researchers.

Esta investigación tiene el objetivo de analizar estrategias antibullying, en el ámbito escolar, propuestas por investigadores brasileños y españoles.
Keywords: Bullying
Intervenção pedagógica
Violência
Escola
Bullying
Pedagogical intervention
Violence
School
Bullying
Intervención pedagógica
Violencia
Escuela
Citation: FRICK, Loriane Trombini; MENI, Maria Suzana De Stefano; TOGNETTA, Luciene Regina Paulino; DEL BARRIO, Cristina Del Barrio. Estratégias antibullying para o ambiente escolar. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. 3, p. 1152-1181, jul/set. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.12380. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12380. Acesso em: 2022-03-07
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.12380
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12380
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.