Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/5062
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: FARIAS, Elizabeth Regina Streisky de
CRUZ, Gilmar de Carvalho
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0002-3261-7756
http://orcid.org/0000-0001-6626-0727
Title: A inclusão de pessoas com deficiência e necessidades educativas especiais no ensino regular: vozes e significados
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
14
3
jul./set.
metadata.dc.format.medium: 1139-1151
Issue Date: 2019
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: Este texto objetiva relatar a pesquisa realizada em duas escolas públicas do município de Irati, no estado do Paraná.

This text aims to report a survey conducted in two public schools in the municipality of Irati, in the state of Paraná.

Este texto objetiva relatar una investigación realizada en dos escuelas públicas del municipio de Irati, en el estado de Paraná.
Keywords: Inclusão
Escolarização de pessoas com deficiência
Cotidiano escolar
Inclusion
Schooling of people with disabilities
School daily
Inclusión
Escolarización de personas con discapacidad
Cotidiano escolar
Citation: FARIAS, Elizabeth Regina Streisky de; CRUZ, Gilmar de Carvalho. A inclusão de pessoas com deficiência e necessidades educativas especiais no ensino regular: vozes e significados. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. 3, p. 1139-1151, jul/set. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11777. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11777. Acesso em: 2022-03-07
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11777
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11777
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.