Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4982
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | MENEZES, Cristiane Torres Guimarães Menezes SILVA JÚNIOR, Edivaldo Xavier CERQUEIRA, Gilberto Santos |
metadata.dc.creator.orcid: | http://orcid.org/0000-0002-7509-3542 http://orcid.org/0000-0001-9502-802X http://orcid.org/0000-0001-6717-3772 |
Title: | Percepção de discentes frente ao uso de roteiros de estudo em aulas práticas de neuroanatomia |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 14 4 out./dez. |
metadata.dc.format.medium: | 2244-2259 |
Issue Date: | 2019 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | O objetivo do estudo foi analisar a percepção de discentes do curso de fisioterapia, a partir do uso de roteiros didáticos em aulas práticas da disciplina de Neuroanatomia. The aim of study was to analyze the students' perception of Physiotherapy course, based on the use of didactic scripts in practical classes of Neuroanatomy discipline. El objetivo del estudio fue analizar la percepción de discentes, del curso de Fisioterapia, frente al uso de manuales didácticos en clases prácticas de la disciplina de Neuroanatomía. |
Keywords: | Anatomia Manual Aprendizagem Ensino Fisioterapia Anatomy Manual Learning Teaching Physiotherapy Anatomía Manual Aprendizaje Enseñanza Fisioterapia |
Citation: | MENEZES, Cristiane Torres Guimarães Menezes; SILVA JÚNIOR, Edivaldo Xavier; CERQUEIRA, Gilberto Santos. Percepção de discentes frente ao uso de roteiros de estudo em aulas práticas de neuroanatomia. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. 4, p. 2244-2259, out/dez. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11496. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11496. Acesso em: 2022-03-07 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11496 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11496 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.