Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4982
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: MENEZES, Cristiane Torres Guimarães Menezes
SILVA JÚNIOR, Edivaldo Xavier
CERQUEIRA, Gilberto Santos
metadata.dc.creator.orcid: http://orcid.org/0000-0002-7509-3542
http://orcid.org/0000-0001-9502-802X
http://orcid.org/0000-0001-6717-3772
Title: Percepção de discentes frente ao uso de roteiros de estudo em aulas práticas de neuroanatomia
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
14
4
out./dez.
metadata.dc.format.medium: 2244-2259
Issue Date: 2019
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: O objetivo do estudo foi analisar a percepção de discentes do curso de fisioterapia, a partir do uso de roteiros didáticos em aulas práticas da disciplina de Neuroanatomia.

The aim of study was to analyze the students' perception of Physiotherapy course, based on the use of didactic scripts in practical classes of Neuroanatomy discipline.

El objetivo del estudio fue analizar la percepción de discentes, del curso de Fisioterapia, frente al uso de manuales didácticos en clases prácticas de la disciplina de Neuroanatomía.
Keywords: Anatomia
Manual
Aprendizagem
Ensino
Fisioterapia
Anatomy
Manual
Learning
Teaching
Physiotherapy
Anatomía
Manual
Aprendizaje
Enseñanza
Fisioterapia
Citation: MENEZES, Cristiane Torres Guimarães Menezes; SILVA JÚNIOR, Edivaldo Xavier; CERQUEIRA, Gilberto Santos. Percepção de discentes frente ao uso de roteiros de estudo em aulas práticas de neuroanatomia. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. 4, p. 2244-2259, out/dez. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11496. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11496. Acesso em: 2022-03-07
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v14i3.11496
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11496
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.