Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4966
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | SANTANA, Andréia da Cunha Maleiros | |
dc.creator | CARDOSO, Santana, Mariana Civalsci | |
dc.creator | SILVA, Taila Angélica Aparecida da | |
dc.date.accessioned | 2022-03-07T13:18:45Z | - |
dc.date.available | 2022-03-07T13:18:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | SANTANA, Andréia da Cunha Maleiros; CARDOSO, Santana, Mariana Civalsci; SILVA, Taila Angélica Aparecida da. A formação de professores e a teoria crítica: entre o mercado e a emancipação humana. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. n. esp. 4, p. 2003-2016, dez. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12924. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12924. Acesso em: 2022-03-07 | |
dc.identifier.issn | 1982-5587 | |
dc.identifier.uri | http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4966 | - |
dc.description.abstract | A formação de professores sob o viés da perspectiva da teoria crítica constitui o tema deste artigo. | pt_BR |
dc.description.abstract | Teacher training on the perspective of critical theory is the theme of this article. | en_US |
dc.description.abstract | La formación del profesorado bajo el sesgo de la perspectiva de la teoría crítica constituye el tema de este artículo. | es_ES |
dc.format.medium | 2003-2016 | |
dc.language | pt | pt_BR |
dc.subject | Formação de professores | pt_BR |
dc.subject | Teoria crítica | pt_BR |
dc.subject | Mercado | pt_BR |
dc.subject | Ensino superior | pt_BR |
dc.subject | Teacher training | en_US |
dc.subject | Critical theory | en_US |
dc.subject | Market | en_US |
dc.subject | Higher education | en_US |
dc.subject | Formación del profesorado | es_ES |
dc.subject | Teoría crítica | es_ES |
dc.subject | Mercado | es_ES |
dc.subject | Enseñanza superior | es_ES |
dc.subject.classification | Nível teórico | |
dc.title | A formação de professores e a teoria crítica: entre o mercado e a emancipação humana | |
dc.type | Artigos | |
dc.terms.source | Araraquara | |
dc.terms.source | 14 | |
dc.terms.source | n. esp. 4 | |
dc.terms.source | dez. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12924 | |
dc.creator.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7780-0848 | |
dc.identifier.url | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12924 | |
dc.terms.title | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação | |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.