Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4965
metadata.dc.type: | Artigos |
metadata.dc.creator: | SANTOS, Adriana Regina de Jesus FERREIRA, Daniella Caroline Rodrigues Ribeiro MELLO, Diene Eire de |
metadata.dc.creator.orcid: | http://orcid.org/0000-0002-9346-5311 https://orcid.org/0000-0001-8691-4089 http://orcid.org/0000-0001-6048-8130 |
Title: | Ainda a semiformação: contribuições de Adorno e Horkheimer em tempos de cibercultura |
metadata.dc.terms.title: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 14 n. esp. 4 dez. |
metadata.dc.format.medium: | 1993-2002 |
Issue Date: | 2019 |
ISSN: | 1982-5587 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | O presente trabalho tem como objetivo norteador desenvolver um estudo crítico e reflexivo acerca da semiformação em tempos de cibercultura. The present work has as guiding objective to develop a critical and reflexive study about semi-formation in cyberculture times. El trabajo tiene por objetivo orientador desarrollar un estudio crítico y reflexivo sobre la semi-formación en tiempos de cibercultura. |
Keywords: | Educação Semiformação Teoria Crítica Cibercultura Education Semi-formation Critial Theory Cyberculture Educación Semi-formación Teoría Crítica Cibercultura |
Citation: | SANTOS, Adriana Regina de Jesus; FERREIRA, Daniella Caroline Rodrigues Ribeiro; MELLO, Diene Eire de. Ainda a semiformação: contribuições de Adorno e Horkheimer em tempos de cibercultura. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. n. esp. 4, p. 1993-2002, dez. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12923. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12923. Acesso em: 2022-03-07 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12923 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12923 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível teórico |
Appears in Collections: | Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.