Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4965
metadata.dc.type: Artigos
metadata.dc.creator: SANTOS, Adriana Regina de Jesus
FERREIRA, Daniella Caroline Rodrigues Ribeiro
MELLO, Diene Eire de
metadata.dc.creator.orcid: http://orcid.org/0000-0002-9346-5311
https://orcid.org/0000-0001-8691-4089
http://orcid.org/0000-0001-6048-8130
Title: Ainda a semiformação: contribuições de Adorno e Horkheimer em tempos de cibercultura
metadata.dc.terms.title: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
14
n. esp. 4
dez.
metadata.dc.format.medium: 1993-2002
Issue Date: 2019
ISSN: 1982-5587
metadata.dc.language: pt
Abstract: O presente trabalho tem como objetivo norteador desenvolver um estudo crítico e reflexivo acerca da semiformação em tempos de cibercultura.

The present work has as guiding objective to develop a critical and reflexive study about semi-formation in cyberculture times.

El trabajo tiene por objetivo orientador desarrollar un estudio crítico y reflexivo sobre la semi-formación en tiempos de cibercultura.
Keywords: Educação
Semiformação
Teoria Crítica
Cibercultura
Education
Semi-formation
Critial Theory
Cyberculture
Educación
Semi-formación
Teoría Crítica
Cibercultura
Citation: SANTOS, Adriana Regina de Jesus; FERREIRA, Daniella Caroline Rodrigues Ribeiro; MELLO, Diene Eire de. Ainda a semiformação: contribuições de Adorno e Horkheimer em tempos de cibercultura. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Araraquara, v. 14, n. n. esp. 4, p. 1993-2002, dez. 2019. https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12923. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12923. Acesso em: 2022-03-07
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.21723/riaee.v14iesp.4.12923
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/12923
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.