Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4575
metadata.dc.type: | Editorial |
metadata.dc.creator: | ALMEIDA, Dulce Barros de |
Title: | Editorial |
metadata.dc.terms.title: | Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG |
metadata.dc.terms.source: | Goiânia 31 2 jul./dez. |
metadata.dc.format.medium: | 1-4 |
Issue Date: | 2006 |
ISSN: | 1981-8416 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Este número da revista Inter-Ação, enfocando a temática Educação Inclusiva, traz para o debate o desafio de explicitar as possibilidades de mudanças educacionais advindas das próprias contradições que um contexto social excludente marcado pelas desigualdades sociais oferece. This issue of Inter-Ação magazine, focusing on the theme of Inclusive Education, brings to the debate the challenge of explaining the possibilities of educational changes arising from the contradictions that an excluding social context marked by social inequalities offers. Este número de la revista Inter-Ação, centrado en el tema de la Educación Integrada, trae al debate el desafío de explicar las posibilidades de cambios educativos que surgen de las contradicciones que ofrece un contexto social excluyente marcado por las desigualdades sociales. |
Keywords: | Educação - Editorial Education - Editorial Educación - Editorial |
Citation: | ALMEIDA, Dulce Barros de. Editorial. Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG, Goiânia, v. 31, n. 2, p. 1-4, jul/dez. 2006. https://doi.org/10.5216/ia.v31i2.1306. Disponível em: https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1306. Acesso em: 2021-10-26 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.5216/ia.v31i2.1306 |
metadata.dc.identifier.url: | https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1306 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | Inter-Ação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.