Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4528
metadata.dc.type: | Editorial |
metadata.dc.creator: | CONSELHO EDITORIAL |
Title: | Editorial |
metadata.dc.terms.title: | Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG |
metadata.dc.terms.source: | Goiânia 29 1 jan./jun. |
metadata.dc.format.medium: | 1-2 |
Issue Date: | 2004 |
ISSN: | 1981-8416 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Os textos que compõem esta edição convocam-nos principalmentepara o seguinte debate: as diferentes concretizações da noção de escolae sua articulação com o conhecimento e o fazer político-pedagógico. The texts that make up this edition call us mainly to the following debate: the different implementations of the notion of school and its articulation with knowledge and political-pedagogical practice. Los textos que componen esta edición nos convocan principalmente al siguiente debate: las diferentes implementaciones de la noción de escuela y su articulación con el conocimiento y la práctica político-pedagógica. |
Keywords: | Educação - Editorial Education - Editorial |
Citation: | CONSELHO EDITORIAL. Editorial. Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG, Goiânia, v. 29, n. 1, p. 1-2, jan/jun. 2004. https://doi.org/10.5216/ia.v29i1.1423. Disponível em: https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1423. Acesso em: 2021-10-26 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.5216/ia.v29i1.1423 |
metadata.dc.identifier.url: | https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1423 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | Inter-Ação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.