Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4528
metadata.dc.type: Editorial
metadata.dc.creator: CONSELHO EDITORIAL
Title: Editorial
metadata.dc.terms.title: Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG
metadata.dc.terms.source: Goiânia
29
1
jan./jun.
metadata.dc.format.medium: 1-2
Issue Date: 2004
ISSN: 1981-8416
metadata.dc.language: pt
Abstract: Os textos que compõem esta edição convocam-nos principalmentepara o seguinte debate: as diferentes concretizações da noção de escolae sua articulação com o conhecimento e o fazer político-pedagógico.

The texts that make up this edition call us mainly to the following debate: the different implementations of the notion of school and its articulation with knowledge and political-pedagogical practice.

Los textos que componen esta edición nos convocan principalmente al siguiente debate: las diferentes implementaciones de la noción de escuela y su articulación con el conocimiento y la práctica político-pedagógica.
Keywords: Educação - Editorial
Education - Editorial
Citation: CONSELHO EDITORIAL. Editorial. Inter-Ação: Revista da Faculdade de Educação da UFG, Goiânia, v. 29, n. 1, p. 1-2, jan/jun. 2004. https://doi.org/10.5216/ia.v29i1.1423. Disponível em: https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1423. Acesso em: 2021-10-26
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.5216/ia.v29i1.1423
metadata.dc.identifier.url: https://www.revistas.ufg.br/interacao/article/view/1423
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:Inter-Ação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.