Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSIQUEIRA, Alexsandra-
dc.date.accessioned2021-05-25T17:50:54Z-
dc.date.available2021-05-25T17:50:54Z-
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationSIQUEIRA, Alexsandra. Práticas interdisciplinares na educação básica: uma revisão bibliográfica 1970-2000. ETD - Educação Tematica Digital , Campinas, SP, v.3, n. 1, p. 88-89, jul./dez. 2001. https://doi.org/10.20396/etd.v3i1.684. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/684. Acesso: 2021-05-25-
dc.identifier.issn1676-2592-
dc.identifier.urihttp://stela.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/430-
dc.description.abstractThe research identified documents (dissertations, thesis, articles and books) that they tell practical interdisciplinaries in the basic education, and/or average education involving two or more disciplines of the pertaining to school curriculum. From theen_US
dc.description.abstractA pesquisa identificou documentos (dissertações, teses, artigos e livros) que relatam práticas interdisciplinares na educação infantil, no ensino fundamental e/ou no ensino médio envolvendo duas ou mais disciplinas do currículo escolar. A partir da classipt_BR
dc.format.medium88-89-
dc.languageptpt_BR
dc.subjectBasic educationen_US
dc.subjectDocumental collectionen_US
dc.subjectAnalytical catalogen_US
dc.subjectEducação básicapt_BR
dc.subjectAcervo documentalpt_BR
dc.subjectCatálogo analíticopt_BR
dc.titlePráticas interdisciplinares na educação básica: uma revisão bibliográfica 1970-2000-
dc.typePesquisa-
dc.terms.sourceCampinas, SP-
dc.terms.source3-
dc.terms.source1-
dc.terms.sourcejul./dez.-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20396/etd.v3i1.684-
dc.identifier.urlhttps://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/684-
dc.terms.titleETD - Educação Tematica Digital-
Appears in Collections:ETD – Educação Temática Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.