Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4063
metadata.dc.type: Editorial
metadata.dc.creator: RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal
metadata.dc.creator.orcid: http://orcid.org/0000-0002-1552-5702
Title: Editorial
metadata.dc.terms.title: DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
19
2
jul./dez.
metadata.dc.format.medium: 199-199
Issue Date: 2017
ISSN: 2594-8385
metadata.dc.language: pt
Abstract: Com satisfação publicamos o v. 19, n. 2, jul./dez.da DOXA –Revista Brasileira de Psicologia e Educação, que apresenta, além dos artigos gerais iniciais, uma sessão temática denominada Dossiêque, neste número, traz a temática Infância e Práticas Educativas.

We are pleased to publish the v. 19, no. 2, jul./dec.da DOXA – Brazilian Journal of Psychology and Education, which presents, in addition to the initial general articles, a thematic session called Dossiêque, in this issue, brings the theme Childhood and Educational Practices.

Nos complace publicar el v. 19, no. 2, jul./dec.da DOXA - Revista Brasileña de Psicología y Educación, que presenta, además de los artículos generales iniciales, una sesión temática denominada Dossiêque, en este número, trae el tema Infancia y prácticas educativas.
Keywords: Editorial
Editorial
Editorial
Citation: RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal. Editorial. DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação, Araraquara, v. 19, n. 2, p. 199-199, jul/dez. 2017. https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n2.2017.10898. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10898. Acesso em: 2021-09-08
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n2.2017.10898
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10898
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.