Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4063
metadata.dc.type: | Editorial |
metadata.dc.creator: | RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal |
metadata.dc.creator.orcid: | http://orcid.org/0000-0002-1552-5702 |
Title: | Editorial |
metadata.dc.terms.title: | DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação |
metadata.dc.terms.source: | Araraquara 19 2 jul./dez. |
metadata.dc.format.medium: | 199-199 |
Issue Date: | 2017 |
ISSN: | 2594-8385 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Com satisfação publicamos o v. 19, n. 2, jul./dez.da DOXA –Revista Brasileira de Psicologia e Educação, que apresenta, além dos artigos gerais iniciais, uma sessão temática denominada Dossiêque, neste número, traz a temática Infância e Práticas Educativas. We are pleased to publish the v. 19, no. 2, jul./dec.da DOXA – Brazilian Journal of Psychology and Education, which presents, in addition to the initial general articles, a thematic session called Dossiêque, in this issue, brings the theme Childhood and Educational Practices. Nos complace publicar el v. 19, no. 2, jul./dec.da DOXA - Revista Brasileña de Psicología y Educación, que presenta, además de los artículos generales iniciales, una sesión temática denominada Dossiêque, en este número, trae el tema Infancia y prácticas educativas. |
Keywords: | Editorial Editorial Editorial |
Citation: | RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal. Editorial. DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação, Araraquara, v. 19, n. 2, p. 199-199, jul/dez. 2017. https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n2.2017.10898. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10898. Acesso em: 2021-09-08 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n2.2017.10898 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10898 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.