Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/4057
metadata.dc.type: Editorial
metadata.dc.creator: RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal
metadata.dc.creator.orcid: http://orcid.org/0000-0002-1552-5702
Title: Editorial
metadata.dc.terms.title: DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação
metadata.dc.terms.source: Araraquara
19
1
jan./jun.
metadata.dc.format.medium: 1-1
Issue Date: 2017
ISSN: 2594-8385
metadata.dc.language: pt
Abstract: Com satisfação publicamos o v. 19, n. 1, jan./jun.de 2017 da DOXA:Revista Brasileira de Psicologia e Educação, que apresenta, além dos artigos gerais iniciais, uma sessão temática denominada Dossiê que, neste número, traz a temática Processo de escolarização, famílias e diversidade.

We are pleased to publish the v. 19, no. 1, jan./jun.de 2017 of DOXA: Brazilian Journal of Psychology and Education, which presents, in addition to the initial general articles, a thematic session called Dossier which, in this issue, brings the theme Schooling process, families and diversity.

Nos complace publicar el v. 19, no. 1, ene./jun.de 2017 de DOXA: Revista Brasileña de Psicología y Educación, que presenta, además de los artículos generales iniciales, una sesión temática denominada Dossier que, en este número, trae el tema Proceso de escolarización, familias y diversidad. .
Keywords: Editorial
Editorial
Editorial
Citation: RIBEIRO, Paulo Rennes Marçal. Editorial. DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação, Araraquara, v. 19, n. 1, p. 1-1, jan/jun. 2017. https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n1.2017.10769. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10769. Acesso em: 2021-09-08
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.30715/rbpe.v19.n1.2017.10769
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.fclar.unesp.br/doxa/article/view/10769
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:DOXA: Revista Brasileira de Psicologia e Educação

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.