Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/3265
metadata.dc.type: Editorial
metadata.dc.creator: ALMEIDA, Maria de Lourdes Pinto de
SANTOS FILHO, José Camilo dos
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0001-8515-2908
https://orcid.org/0000-0002-4183-040
Title: Editorial
metadata.dc.terms.title: Revista Internacional da Educação Superior
metadata.dc.terms.source: Campinas, SP
2
2
maio/ago.
metadata.dc.format.medium: 226-228
Issue Date: 2016
ISSN: 2446-9424
metadata.dc.language: pt
Abstract: This second issue of the International Journal of Higher Education –RIESup – 2016 features articles on University and Teacher Education. It is divided into 3 sections: articles, experience report, and debate text.

Este segundo número de la Revista Internacional de Educación Superior –RIESup - 2016 incluye artículos sobre la formación universitaria y docente. Se divide en 3 apartados: artículos, relato de experiencia y texto de debate.

Este segundo número da Revista Internacional de Educação Superior –RIESup –de 2016 apresenta artigos sobre Universidade e Formação deProfessores. Está dividido em 3seções: artigos, relato de experiência, e texto para debate.
Keywords: Editorial
Higher education
Editorial
Educación superior
Editorial
Educação superior
Citation: ALMEIDA, Maria de Lourdes Pinto de; SANTOS FILHO, José Camilo dos. Editorial. Revista Internacional da Educação Superior , Campinas, SP, v.2, n. 2, p. 226-228, maio/ago. 2016. https://doi.org/10.22348/riesup.v2i2.7657. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8650547. Acesso: 2021-07-28
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.22348/riesup.v2i2.7657
metadata.dc.identifier.url: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8650547
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:Revista Internacional de Educação Superior (RIESup)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.