Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/3265
metadata.dc.type: | Editorial |
metadata.dc.creator: | ALMEIDA, Maria de Lourdes Pinto de SANTOS FILHO, José Camilo dos |
metadata.dc.creator.orcid: | https://orcid.org/0000-0001-8515-2908 https://orcid.org/0000-0002-4183-040 |
Title: | Editorial |
metadata.dc.terms.title: | Revista Internacional da Educação Superior |
metadata.dc.terms.source: | Campinas, SP 2 2 maio/ago. |
metadata.dc.format.medium: | 226-228 |
Issue Date: | 2016 |
ISSN: | 2446-9424 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | This second issue of the International Journal of Higher Education –RIESup – 2016 features articles on University and Teacher Education. It is divided into 3 sections: articles, experience report, and debate text. Este segundo número de la Revista Internacional de Educación Superior –RIESup - 2016 incluye artículos sobre la formación universitaria y docente. Se divide en 3 apartados: artículos, relato de experiencia y texto de debate. Este segundo número da Revista Internacional de Educação Superior –RIESup –de 2016 apresenta artigos sobre Universidade e Formação deProfessores. Está dividido em 3seções: artigos, relato de experiência, e texto para debate. |
Keywords: | Editorial Higher education Editorial Educación superior Editorial Educação superior |
Citation: | ALMEIDA, Maria de Lourdes Pinto de; SANTOS FILHO, José Camilo dos. Editorial. Revista Internacional da Educação Superior , Campinas, SP, v.2, n. 2, p. 226-228, maio/ago. 2016. https://doi.org/10.22348/riesup.v2i2.7657. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8650547. Acesso: 2021-07-28 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.22348/riesup.v2i2.7657 |
metadata.dc.identifier.url: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8650547 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | Revista Internacional de Educação Superior (RIESup) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.