Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSPERRHAKE, Renata-
dc.date.accessioned2021-07-26T18:02:09Z-
dc.date.available2021-07-26T18:02:09Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSPERRHAKE, Renata. Avaliação sob medida para governar o processo de alfabetização. Em Aberto , Brasília, v.33, n. 108, p. 205-209, maio/ago. 2020. https://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299. Acesso: 2021-07-26-
dc.identifier.issn2176-6673-
dc.identifier.urihttp://stela.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2846-
dc.description.abstractThesis review  by MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (or “Provinha de Leitura”?): another “tailor-made evaluation” in the literacy process and “initial literacy”? 2012. 432 f. Thesisen_US
dc.description.abstractRevisión de tesis de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (¿o “Provinha de Leitura”?): ¿Otra “evaluación a medida” en el proceso de alfabetización y “alfabetización inicial”? 2012. 432 f. Tesises_ES
dc.description.abstractResenha da tese  de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (ou “Provinha de Leitura”?): mais uma “avaliação sob medida” no processo de alfabetização e “letramento inicial”? 2012. 432 f. Tesept_BR
dc.format.medium205-209-
dc.languageptpt_BR
dc.subjectAssessmenten_US
dc.subjectLiteracyen_US
dc.subjectEvaluaciónes_ES
dc.subjectAlfabetizaciónes_ES
dc.subjectAvaliaçãopt_BR
dc.subjectAlfabetizaçãopt_BR
dc.subject.classificationNível técnico-
dc.titleAvaliação sob medida para governar o processo de alfabetização-
dc.typeResenha-
dc.terms.sourceBrasília-
dc.terms.source33-
dc.terms.source108-
dc.terms.sourcemaio/ago.-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299-
dc.creator.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1886-3344-
dc.identifier.urlhttp://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299-
dc.terms.titleEm Aberto-
Appears in Collections:Em Aberto

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.