Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2846
metadata.dc.type: Resenha
metadata.dc.creator: SPERRHAKE, Renata
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0002-1886-3344
Title: Avaliação sob medida para governar o processo de alfabetização
metadata.dc.terms.title: Em Aberto
metadata.dc.terms.source: Brasília
33
108
maio/ago.
metadata.dc.format.medium: 205-209
Issue Date: 2020
ISSN: 2176-6673
metadata.dc.language: pt
Abstract: Thesis review  by MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (or “Provinha de Leitura”?): another “tailor-made evaluation” in the literacy process and “initial literacy”? 2012. 432 f. Thesis

Revisión de tesis de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (¿o “Provinha de Leitura”?): ¿Otra “evaluación a medida” en el proceso de alfabetización y “alfabetización inicial”? 2012. 432 f. Tesis

Resenha da tese  de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (ou “Provinha de Leitura”?): mais uma “avaliação sob medida” no processo de alfabetização e “letramento inicial”? 2012. 432 f. Tese
Keywords: Assessment
Literacy
Evaluación
Alfabetización
Avaliação
Alfabetização
Citation: SPERRHAKE, Renata. Avaliação sob medida para governar o processo de alfabetização. Em Aberto , Brasília, v.33, n. 108, p. 205-209, maio/ago. 2020. https://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299. Acesso: 2021-07-26
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299
metadata.dc.identifier.url: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299
metadata.dc.subject.classification: Nível técnico
Appears in Collections:Em Aberto

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.