Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2846
metadata.dc.type: | Resenha |
metadata.dc.creator: | SPERRHAKE, Renata |
metadata.dc.creator.orcid: | https://orcid.org/0000-0002-1886-3344 |
Title: | Avaliação sob medida para governar o processo de alfabetização |
metadata.dc.terms.title: | Em Aberto |
metadata.dc.terms.source: | Brasília 33 108 maio/ago. |
metadata.dc.format.medium: | 205-209 |
Issue Date: | 2020 |
ISSN: | 2176-6673 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Thesis review by MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (or “Provinha de Leitura”?): another “tailor-made evaluation” in the literacy process and “initial literacy”? 2012. 432 f. Thesis Revisión de tesis de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (¿o “Provinha de Leitura”?): ¿Otra “evaluación a medida” en el proceso de alfabetización y “alfabetización inicial”? 2012. 432 f. Tesis Resenha da tese de MELLO, Darlize Teixeira de. Provinha Brasil (ou “Provinha de Leitura”?): mais uma “avaliação sob medida” no processo de alfabetização e “letramento inicial”? 2012. 432 f. Tese |
Keywords: | Assessment Literacy Evaluación Alfabetización Avaliação Alfabetização |
Citation: | SPERRHAKE, Renata. Avaliação sob medida para governar o processo de alfabetização. Em Aberto , Brasília, v.33, n. 108, p. 205-209, maio/ago. 2020. https://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299. Acesso: 2021-07-26 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.24109/emaberto.v33i108.4299 |
metadata.dc.identifier.url: | http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4299 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível técnico |
Appears in Collections: | Em Aberto |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.