Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2833
metadata.dc.type: Resenha
metadata.dc.creator: PEDRO, Gabriel
MARISCO, Juliana
Title: Explorando limites epistemológicos e políticos da BNCC para pensar possibilidades
metadata.dc.terms.title: Em Aberto
metadata.dc.terms.source: Brasília
33
107
jan./abr.
metadata.dc.format.medium: 225-230
Issue Date: 2020
ISSN: 2176-6673
metadata.dc.language: pt
Abstract: Review of the work CURY, Carlos Roberto Jamil; KINGS, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Common National Curriculum Base: dilemmas and perspectives. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p.

Reseña de la obra CURY, Carlos Roberto Jamil; REYES, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Base Curricular Nacional Común: dilemas y perspectivas. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p.

Resenha da obra CURY, Carlos Roberto Jamil; REIS, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Base Nacional Comum Curricular: dilemas e perspectivas. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p.
Keywords: Epistemological limits
Common National Curriculum Base
Límites epistemológicos
Base Curricular Nacional Común
Limites epistemológicos
Base Nacional Comum Curricular
Citation: PEDRO, Gabriel; MARISCO, Juliana. Explorando limites epistemológicos e políticos da BNCC para pensar possibilidades. Em Aberto , Brasília, v.33, n. 107, p. 225-230, jan./abr. 2020.  https://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.33i107.4524. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4566. Acesso: 2021-07-26
metadata.dc.identifier.doi:  https://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.33i107.4524
metadata.dc.identifier.url: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4566
metadata.dc.subject.classification: Nível epistemológico
Appears in Collections:Em Aberto

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.