Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2833
metadata.dc.type: | Resenha |
metadata.dc.creator: | PEDRO, Gabriel MARISCO, Juliana |
Title: | Explorando limites epistemológicos e políticos da BNCC para pensar possibilidades |
metadata.dc.terms.title: | Em Aberto |
metadata.dc.terms.source: | Brasília 33 107 jan./abr. |
metadata.dc.format.medium: | 225-230 |
Issue Date: | 2020 |
ISSN: | 2176-6673 |
metadata.dc.language: | pt |
Abstract: | Review of the work CURY, Carlos Roberto Jamil; KINGS, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Common National Curriculum Base: dilemmas and perspectives. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p. Reseña de la obra CURY, Carlos Roberto Jamil; REYES, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Base Curricular Nacional Común: dilemas y perspectivas. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p. Resenha da obra CURY, Carlos Roberto Jamil; REIS, Magali; ZANARDI, Teodoro Adriano Costa. Base Nacional Comum Curricular: dilemas e perspectivas. São Paulo: Cortez, 2018. 144 p. |
Keywords: | Epistemological limits Common National Curriculum Base Límites epistemológicos Base Curricular Nacional Común Limites epistemológicos Base Nacional Comum Curricular |
Citation: | PEDRO, Gabriel; MARISCO, Juliana. Explorando limites epistemológicos e políticos da BNCC para pensar possibilidades. Em Aberto , Brasília, v.33, n. 107, p. 225-230, jan./abr. 2020. https://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.33i107.4524. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4566. Acesso: 2021-07-26 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.33i107.4524 |
metadata.dc.identifier.url: | http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/4566 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível epistemológico |
Appears in Collections: | Em Aberto |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.