Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSARAIVA, Terezinha-
dc.date.accessioned2021-07-26T18:02:06Z-
dc.date.available2021-07-26T18:02:06Z-
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationSARAIVA, Terezinha. Educação a distância no Brasil: lições da história. Em Aberto , Brasília, v.16, n. 70, p. 17-27, abr./jun. 1996. https://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.16i70.2076. Disponível em: http://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/2383. Acesso: 2021-07-26-
dc.identifier.issn2176-6673-
dc.identifier.urihttp://stela.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/2799-
dc.description.abstractThe practice of distance education (EAD) has been concretely an educational practice, that is, of pedagogical interaction, whose objectives, contents and results obtained are identified with those that constitute, in different times and spaces, education as a human project and process , historically and politically defined in the culture of different societies.en_US
dc.description.abstractLa práctica de la educación a distancia (EAD) ha sido concretamente una práctica educativa, es decir, de interacción pedagógica, cuyos objetivos, contenidos y resultados obtenidos se identifican con los que constituyen, en diferentes tiempos y espacios, la educación como proyecto y proceso humano, histórica y políticamente definida en la cultura de diferentes sociedades.es_ES
dc.description.abstractA prática da educação a distância (EAD) tem sido concretamente uma prática educativa, isto é, de interação pedagógica, cujos objetivos, conteúdos e resultados obtidos se identificam com aqueles que constituem, nos diversos tempos e espaços, a educação como projeto e processo humanos, histórica e politicamente definidos na cultura das diferentes sociedades.pt_BR
dc.format.medium17-27-
dc.languageptpt_BR
dc.subjectDistance Learning - Brazil - Historyen_US
dc.subjectEducational psychologyen_US
dc.subjectEducational technologyen_US
dc.subjectEducación a distancia - Brasil - Historiaes_ES
dc.subjectPsicología educativaes_ES
dc.subjectTecnología educativaes_ES
dc.subjectEnsino a distância - Brasil - Históriapt_BR
dc.subjectPsicologia educacionalpt_BR
dc.subjectTecnologia educacionalpt_BR
dc.subject.classificationNível metodológico-
dc.titleEducação a distância no Brasil: lições da história-
dc.typePontos de vistas - O que pensam outros especialistas?-
dc.terms.sourceBrasília-
dc.terms.source16-
dc.terms.source70-
dc.terms.sourceabr./jun.-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24109/2176-6673.emaberto.16i70.2076-
dc.identifier.urlhttp://www.emaberto.inep.gov.br/ojs3/index.php/emaberto/article/view/2383-
dc.terms.titleEm Aberto-
Appears in Collections:Em Aberto

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.