Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/1492
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: DURLI, Zenilde
metadata.dc.creator.orcid: https://orcid.org/0000-0001-8629-7658
Title: Informática na educação: relações pontuais entre os softwares educacionais, concepções de aprendizagem e paradigmas educacionais
metadata.dc.terms.title: Roteiro
metadata.dc.terms.source: Joaçaba
22
40
jun./jul.
metadata.dc.format.medium: 7-24
Issue Date: 1999
ISSN: 2177-6059
metadata.dc.language: pt
Keywords: Computers
Education
Software
Learning
Ordenadores
Educación
Software
Aprendiendo
Informática
Educação
Softwares
Aprendizagem
Citation: DURLI, Zenilde. Informática na educação: relações pontuais entre os softwares educacionais, concepções de aprendizagem e paradigmas educacionais. Roteiro , Joaçaba, v.22, n. 40, p. 7-24, jun./jul. 1999. Disponível em: https://portalperiodicos.unoesc.edu.br/roteiro. Acesso: 2021-07-02
metadata.dc.identifier.url: https://portalperiodicos.unoesc.edu.br/roteiro
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Roteiro

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.