Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/1092
metadata.dc.type: | Artigo |
metadata.dc.creator: | CUESTA, Carolina |
Title: | Enseñanza de la literatura: de teorías y lecturas |
metadata.dc.terms.title: | Leitura: teoria e prática |
metadata.dc.terms.source: | Campinas 28 55 dez. |
metadata.dc.format.medium: | 5-11 |
Issue Date: | 2010 |
ISSN: | 0102-387X |
metadata.dc.language: | es |
Abstract: | For some decades now, Argentina has been establishing, and instituting, an area of specialization in the careers of Letters called didactics of language and literature. Crossing area between literary and linguistic studies, in education; also, social, h Hace ya algunas décadas que en la Argentina se viene constituyendo, e instituyendo, una zona de especialización en las carreras de Letras denominada didáctica de la lengua y la literatura. Zona de cruce entre los estudios literarios y lingüísticos, en edu Faz algumas décadas que a Argentina vem estabelecendo e instituindo uma área de especialização nas carreiras das Letras chamada didática da linguagem e da literatura. Área de cruzamento entre os estudos literários e linguísticos, na educação; também, soci |
Keywords: | Literature Education Teachers Literatura Educação Professores Literatura Educação Professores |
Citation: | CUESTA, Carolina. Enseñanza de la literatura: de teorías y lecturas. Leitura: teoria e prática , Campinas, v.28, n. 55, p. 5-11, dez. 2010. https://doi.org/10.34112/2317-0972a2010v28n55p5-11. Disponível em: https://ltp.emnuvens.com.br/ltp/article/view/66. Acesso: 2021-06-22 |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.34112/2317-0972a2010v28n55p5-11 |
metadata.dc.identifier.url: | https://ltp.emnuvens.com.br/ltp/article/view/66 |
metadata.dc.subject.classification: | Nível epistemológico |
Appears in Collections: | Leitura: Teoria & Prática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.