Please use this identifier to cite or link to this item: http://edubase.sbu.unicamp.br:8080/jspui/handle/EDBASE/1044
metadata.dc.type: Artigo
metadata.dc.creator: VICENTINI, Adriana Alves Fernandes
MENDES, Eliane Guimarães
MARCONDES, Edivaldo Leonardo
PRADO, Guilherme do Val Toledo
FARIAS, Maria Natalina de Oliveira
ALEXANDRINO, Ronaldo
Title: Escrita de professores: pensando dimensões outras na formação docente
metadata.dc.terms.title: Leitura: Teoria e Prática
metadata.dc.terms.source: Campinas
26
50
jun.
metadata.dc.format.medium: 30-36
Issue Date: 2008
ISSN: 0102-387X
metadata.dc.language: pt
Abstract: This text narrates and problematizes the experience of a group of continuing education teachers-trainers and an interlocutor teacher about the learning built from the elaboration of a course developed with educators in the municipal education network of H

Este texto narra y problematiza la experiencia de un grupo de docentes-formadores de educación continua y un docente interlocutor sobre los aprendizajes construidos a partir de la elaboración de un curso desarrollado con educadores de la red de educación

ste texto narra e problematiza a experiência de um grupo de professores-formadores de formação continuada e um professor interlocutor sobre as aprendizagens construídas a partir da elaboração de um curso desenvolvido com os educadores na rede municipal de
Keywords: Teachers education
Weiting
Reading
Formación de profesores
Escritura
Lectura
Formação de professores
Escrita
Leitura
Citation: VICENTINI, Adriana Alves Fernandes; MENDES, Eliane Guimarães; MARCONDES, Edivaldo Leonardo; PRADO, Guilherme do Val Toledo; FARIAS, Maria Natalina de Oliveira; ALEXANDRINO, Ronaldo. Escrita de professores: pensando dimensões outras na formação docente. Leitura: Teoria e Prática , Campinas, v.26, n. 50, p. 30-36, jun. 2008. Acesso: 2021-06-22
metadata.dc.subject.classification: Nível teórico
Appears in Collections:Leitura: Teoria & Prática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.